Sinds februari 2011 ben ik klant geworden van vodafone. Ik heb eigenlijk altijd last van geen bereik, en als ik wel bereik heb is dit heel slecht. Dit is niet alleen binnenhuis maar ook buiten op straat, in de stad, overal. En ook niet alleen in Tilburg waar ik woon, maar door het hele land heen.
Dit is een hele vervelende kwestie omdat ik nu betaal voor iets wat niet of slecht werkt. En omdat ik freelancer ben van beroep. Door mijn slecht bereik loop ik heel veel klussen mis, en dus ook geld. Als dit zo door gaat, kan ik mijn baan wel opgeven.
Ik heb een duo-sim en twee telefoons. Het kan dus niet aan de telefoons liggen, die ook nog eens van verschillende merken zijn. En aan de simkaart zelf kan het dus ook niet liggen.
Ik ben als eerste naar de vodafonewinkel zelf gegaan. Zij hebben mij doorverwezen naar de klantenservice. Eerst bijna een half uur gewacht, toen te horen gekregen dat ik maar een brief moest sturen. Ik dus maar een brief gestuurd. Hier heb ik geen gehoor op gekregen. Ik heb inmiddels een klacht ingediend via de website van vodafone maar ben bang dat ik ook zo geen gehoor zal krijgen.
Ik heb heel weinig zin om nog 10 maanden te betalen voor een abonnement waar ik geen of zeer slecht bereik heb.