Hallo,
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem? Ik heb een abonnement van Orange en had eerst gewoon bereik. Ik ben daarna 2 km verder verhuisd en nu heb ik geen bereik meer (binnen en buiten niet). Ik heb Orange gebeldmet als resultaat het afkopen van abonnement.(1200 euro)Daarna aangetekende brief gestuurd maar zij leggen bij mij de verantwoordelijkheid. (Had ik maar niet moeten verhuizen) Heb gelezen dat iemand anders wel vanzijn abonenment af.Wie heeft een tip?
Mvg, Karin