ik heb een vraag ikmheb een pc van een kennis en die krijgt geen singaal op zijn monitor.ik dacht gelijk dat is dan de vga kaart.heb daarom om even te testen mijn eigen kaart er in gestaoken maar tot mijn verbazing kreeg de monitor nog geen singaal.
nu is mijn vraag weten jullie waar het misschien ook nog aan zou kunnen liggen???