Gachte iedereen dit heb ik zojuist gemailt naar T-Mobile:
In December heb ik me contract verlengd met 2 jaar en heb een Nokia n95
gekozen en daarbij een verzekering afgesloten van Pro Assist.Me toestel ging kapot.Het betreft een niet allergrootste schade.Na het opladen strok ik het stekkertje uit de telefoon en daarbij nam het stekkertje het binnen-pinnetje van de telefoon mee en had ik niet gezien.Toen de telefoon weer opgeladen moest worden ontbrak dus dat pinnetje en slog het stekkertje van de oplader dubbel waardoor er een klein stukje van de onderkant van het toestel afbrak.
Ik belde met Pro Assist met het verhaal en ze zochten mijn gegevens erbij.Nou het was geen enkel probleem en diezelfde avond werd mijn n95 opgehaald en kreeg ik een vervangend toestel.De vriendelijke dame aan de telefoon van Pro Assist vermelde me ook dat het ca 3 weken zou duuren en max. 5 weken al met al een nette gang van zaken.
Nu komt het:
Ik werd idd na ca 3 weken gebelt om een afspraak voor het terug brengen van mijn toestel en ik blij.Een dag later werd ik weer gebelt door Pro Assist dat het toch niet zo was omdat mijn toestel niet door de test was gekomen en opnieuw terrepatie was aangeboden.Teleurgesteld maar dacht wel prima want dan krijg je geen kapot toestel terug.
Een week later zelf maar weer gebeld hoe de status was en het toestel was nog in behandeling,okey geen probleem ik wacht weer.25 Juni jongstleden weer gebeld en ook toen was het toestel nog ter reparatie en ben hem dus al 7 weken kwijt.
Vandaag heb ik eens gegoogeld op Pro Assit en ik schrok wat ik allemaal te lezen kreeg maar goed ik dacht wat andere hebben meegemaakt hoeft dus niet speciaal op mij van toepassing te zijn maar ben wel weer gaan bellen met Pro Assit en wordt het NOG erger.
In eerste instaniet vriendelijke dame aan de telefoon stond me te woord en vertelde me dat mijn Toestel naar Nokia was gestuurd nadat ik de situatie verteld had.Ik zij okey kunnen we dan misschien een termijn afspreken zodat ik wordt gebeld met de status van reparatie door Nokia,dat leek me zeer acceptabel gezien ik me toestel al 7 weken kwijt ben.Toen werd de dame heel grimmig en zeker niet netjes en zij dat maar blij moest zijn dat me toestel opgehaald was en naar de reparatie was gezien ik niet meer verzekerd zou zijn omdat ze de kwartaalpremie niet zouden ontvangen en toen werdt er opgehangen.
Nu mijn vraag:Ik heb Pro Assist een automatische machteging gegeven en deze nooit ingetrokken.Nu heb ik me afschrift eens bekenen en ze hebben idd geen premie afgetrokken ter ijl er meer dan voldoende geld op de rekening staat.
Pro Assit is dus in gebreken zonder mij op de hoogte te stellen zodat ik het gewoon zelf overgemaakt zou hebben.
Wat moet ik hier nu mee en wat moet ik doen als ik zo wordt afgesnauwd en werkelijk weken op mijn niet oude n95 moet wachten??
Over T-Mobile ben ik zeet tevreden en nooit klachten en kunnen gewoon iedere maand afschrijven.Daarom wendt ik me ook tot U.
Dit zijn mijn gegevens:
WB van Essen
Om veiligheidsredenen zijn verdere privegegevens weggehaald. de Redactie
Ik wil U alvast bedanken voor Uw reactie en eventueele oplossing.
In afwachting verblijf ik
WB van Essen