BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

gebruikte blackberry na reparatie met onbekende vrienden eraan

Bijdrage door gebruiker
04-07-2011
2 reacties
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer augustus 2010 mijn gsm-abonnement verlengd en hierbij een Blackberry 9700 bold gekozen.
Dit ging allemaal heel goed, tot de speaker na ongeveer een half jaar kapot ging. Dus ben ik naar de winkel waar ik hem bij mijn abonnement heb gekregen gegaan en die hebben hem ter reparatie opgestuurd. Geen probleem. Zoiets kan gebeuren, maandagmorgenproductie..

Na ongeveer een week werd ik gebeld dat mijn gsm terug was. Ik ben er dezelfde dag nog omgegaan. Zodra ik thuis was en hem aan de computer aansloot had ik al gelijk een probleem: ik kon hem niet updaten. Na een paar dagen weigerde ook een letter. Deze weigerde gewoon. Dat vond ik net iets teveel. Ik weer terug. Toen ze de gsm opzochten in het systeem bleek hij al 2 keer eerder voor hetzelfde defect te zijn opgestuurd. Als ik hem weer terugkrijg bleken ze er niets aan te kunnen vinden. Thuisgekomen kan ik hem opeens wel updaten en de toets werkt ook goed. Geweldig ik was helemaal blij!

Sinds ik de gsm terug heb word ik telkens via blackberry messenger (hierbij wordt een toestelgebonden nummer gebruikt) toegevoegd door vreemden die ik niet ken. Toestel is namelijk eerst door een ander gebruikt. Winkel schijnt hier niets aan te kunnen doen. Ze hebben het aangekaart en een ' case' aangemaakt. Antwoord dat ik daarbij kreeg: ik mag al blij zijn als ik een vervangend toestel zal ontvangen.

Het is een lang verhaal, maar ik hoop dat iemand de tijd neemt om te lezen.

Bedankt alvast!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.