BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantiebepaling

Bijdrage door gebruiker
09-03-2014
4 reacties
Ik heb in december 2013 een cresta tablet gekocht bij de kijkshop. Binnen 2 maanden werd het scherm soms groen en/of paars.De kijkshop heeft hem opgestuurd en nu krijg ik als antwoord dat hij drukschade heeft. Iets wat je aan de buitenkant niet kan zien.Dit valt volgens cresta niet onder de garantie en repareren is te duur.Kijkshop verwijst mij naar de garantie van cresta en ik vind dat de kijkshop mij de garantie moet geven.Aangezien ik de tablet altijd in een beschermhoes had met een klep over het scherm en er geen zichtbare schade is te zien vind ik dat er mij een ondeugelijk produkt is verkocht en wil ik weten of de kijkshop verplicht is mij een nieuwe tablet te geven. Hoe pak ik dit aan?? Alvast bedankt voor je reaktie.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.