Hallo
Op 15-08-03 heb ik een mobiel gekocht (TS21I). Ik heb hierbij een primafoongarantie gekocht van 19,95. Deze garantie is geldig tot 15-08-06. Nu 1,5 jaar na aankoop zitten er allerlei mankementen aan het toestel: Als de accu opgeladen is, is deze de volgende dag leeg, Toets i-mode werkt niet, volume toetsen doen het niet en er zit een los onderdeel in de mobiel dat rammeld.
Het probleem is dat als ik de garantie kaart goed bestudeer dat de accu niet onder de garantie valt. Maar ik vind dit niet normaal als ik hem goed heb opgeladen dat deze na 1,5 jaar leeg is. Wat moet ik doen?