Ik heb een redelijke lange geschiedenis met deze console en ongeveer 6 reparaties gehad. Nuheeft afgelopen week wederom een van mijn consoles de befaamde ring of death gekregen dus ik weer bellen met microsoft en krijg doodleuk te horen dat deze console niet meer in de garantie valt terwijl hij Augustus 2008 gerepareerd is geweest en ik netjes tegen de werknemer zeg is dit niet een beetje vreemd dat ik geen garantie krijg op een nieuw/gerepareerd model?
Het antwoord was nee daar hoeven we geen garantie meer op te geven mijn vraag is dit kan toch niet of mag dit wel?