BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie samsung D900i

Bijdrage door gebruiker
28-04-2009
5 reacties

Ik heb mijn mobieltje 4 maanden, maar nu laad de batterij niet meer op(de batterij is niet stuk). Heb ik deze naar Dynafix gestuurd en krijg ik bericht teug dat ik het stekkertje verkeerd in de telefoon zou hebben gestopt, dit geen garantie is en ik €85,00 moet betalen om deze te repareren. Bij mijn weten heb ik de stekker er niet verkeerd in gedaan. Heb Dynafix gebeld maar waren niet voor rede vatbaar. Als de mobiel retour gestuurd moest worden zonder te maken moest ik €49,98 betalen. de 3e optie was dat ik de telefoon niet meer terug wilde zodat Dynafix deze kon houden. Mag dit zomaar, ik heb nog 8 maanden garantie maar daar heb ik niets aan!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.