BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie Samsung

Bijdrage door gebruiker
22-10-2009
12 reacties

3 maanden geleden kocht ik via de makro een samsung externe harddisc van 1,5 terabyte. Deze ging na 2 maanden stuk, en ben toen naar de makro gegaan. Daar vertelde men mij dat ik een RMA nummer op de website van Samsung moest aanvragen, en de disk zelf naar samsung moest sturen. Zo gezegd zogedaan, en nu krijg ik van Samsung een nieuwe harddisc terug, echter een 1 terabyte harddisk!!! Dus ik mis nog 500 gigabyte opslagcapaciteit!!!


De enige manier om contact te krijgen met de harddisk afdeling van Samsung is per e-mail, en daar heb ik nog geen reactie van gekregen.


Wat moet ik doen (ik heb ze al gemaild dat ik niet akkoord ging met de vervanging van een 1.5 tb disk voor een 1 tb disk)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.