BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie PS3

Bijdrage door gebruiker
08-09-2010
5 reacties
Ik heb eind mei 2007 een PlayStation 3 (60Gb) gekocht, deze ging eind maart 2009 kapot (het beruchte yellow light of death probleem). Dit was nog binnen de garantie dus toen heb ik hem kosteloos op kunnen sturen. Ik heb toen een vervangende PS3 gekregen maar deze is in augustus van dit jaar ook kapot gegaan. Het heeft weer precies hetzelfde probleem, terwijl ik er erg voorzichtig mee om ben gegaan. Ik heb Sony al een paar keer gebeld en een keer geschreven maar ik kan alleen tegen betaling van €149,50 mijn PS3 laten opsturen. Dit vind ik raar aangezien de PS3 steeds binnen 2 jaar kapot is gegaan, terwijl ik er vanuit ga dat een PlayStation in ieder geval 5 jaar mee moet kunnen gaan. De helpdesk van Sony geeft aan dat je maar 3 maanden garantie krijgt bij een vervangende PS3 en dat ik daarom nu dus €149,50 moet betalen.
Heeft iemand een idee hoe ik zonder kosten een vervangende PS3 van Sony kan krijgen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.