BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Garantie Phone House

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
10-05-2006
  •  
12 antwoorden
  •  

Op 22 september 2005 heeft mijn dochter bij The Phone House een Motorola V220 gekocht.

Plotselign doet het scherm het niet meer en is zij teruggegaan naar de betreffende winkel.

Volgens de garantie van Motorola bedraagt dit twee jaar. De medewerkster van de winkel bevestigde dit maar merkte op dat het toestel naar een reparatiebedrijf wordt gestuurd die bepalen of het wel of geen fabrieksgarantie is. Tot zover alles nog oke.

Maar dan: Als volgens dit bedrijf blijkt dat het geen fabrieksgarantie is dan repareren zij het toestel zonder prijsopgave vooraf tot een maximum bedrag van 250 euro exclusief verzendkosten.

Ik vind dit een vreemde zaak om iets wat onder garantie valt bij het weg vallen hiervan zomaar voor een dergelijk bedrag te repareren. Is het niet gebruikelijk dat er eerste een prijsopgave wordt gedaan.

Wie heeft hier een oplossing voor want ondanks dat we er van overtuigd zijn dat het toestel normaal is gebruikt en onder de garantie behoort te vallen durven we het niet op te sturen om eventueel geconfornteerd te worden met een rekening van dik 250 euro.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.