BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

garantie pb, na 3 reparaties

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
16-05-2006
  •  
15 antwoorden
  •  

Hallo, ik heb mijn packard bell ixtreme computer vorig jaar april gekocht en na een paar maanden kreeg ik blauwe schermen, en begon de computer vast te lopen, packard bell heeft de computer op laten halen en dynafix heeft vervolgens er een nieuwe harde schijf ingezet. Krijg ik de computer terug, zijn de blauwe schermen weg, maar maakt de harde schijf een ratelend geluid, loopt de computer nog steeds vast, en duurt het enkele minuten voordat ik weer verder kan, en maakt de computer een vreemd zoemend geluid. packard bell opgebeld computer weer opgehaald, ventilator vervangen, maar de problemen bleven aanwezig, weer opgebeld zelf een harde schijf vervangen maar dit loste nog niets op, nog een keer packard bell gebeld, doorverwezen naar escalation services of iets dergelijks, zouden binnen week bellen, twee weken later nog niets van gehoord zelf maar gebeld, computer weer opgehaald moederbord vervangen, maar nog steeds dezelfde problemen, ik heb vorige week weer gebeld, ze zouden me na een week terugbellen, ik heb er nog niets van gehoord. de computer koste me in totaal 1500 euro dit heb ik gewoon van een bijbaantje moeten betalen, en het was de bedoeling dat ik deze computer tijdens m'n studie zou kunnen gebruiken.....kzit nog niet eens op de universiteit en dat ding is al kapot. Ik heb de computer gekocht bij scheer & foppen maar die zeiden de eerste keer dat ik niet bij hun moest zijn maar bij packard bell. Het liefst wil ik gewoon m'n geld terug of een vervangend apparaat, heeft iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen? mvg katja van hoorn

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.