BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie Packard-Bell

Bijdrage door gebruiker
20-12-2010
65 reacties
Mijn laptop van 14 maanden oud, doet het niet meer voor andere zaken dan email (hij word te heet en gaat dan binnen 5 minuten uit).
De fans zijn allemaal schoon en is dus duidelijk de processorfan. Kan alleen nog surfen als het zonder video is.

Bezoekje aan IT's en ik kreeg te horen dat als ik naar Packard-Bell zou bellen dan zou het zo geregelt zijn, via IT's gaan er zeker 8 weken overheen.

Telefoontje met Packard-Bell en de vrouw (stephanie 15) ging me een lijst voorwaarden opnoemen waar ik aan moet voldoen om uberhaupt een 2de jaar garantie te krijgen. Mijn garantie was namelijk na 14 maanden al verlopen volgens haar. Ik kon echter een 2de jaar aktiveren echter onder voorwaarde.

Nu is mijn vraag:
als ik hem naar it's breng dan dienen hun mij toch gewoon tijdelijk een andere laptop te geven?
twee maanden kan ik hem namelijk niet missen en zal anders zelf tijdelijk een andere moeten kopen!

Weet niet wat ik moet doen, packard-bell zegt me te willen helpen onder voorwaardes (dwz ze maken een in ieder geval een rekening en kijken daarna of ik hem moet betalen, maar heb met hun geen overeenkomst) en IT's zegt dat ik beter naar de fabrikant kan gaan anders duurt het 8 weken.

Heb toch wel iets van rechten en zo ja, hoe claim ik die?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.