
Ik heb sinds augustus 2015 een LG telefoon bij de mediamarkt in Zaandam gekocht.
Meteen al de derde dag problemen. De klanten service is tot 20.00 geopend van LG ,maar ze helpen je niet en het kost telkens 35 cent. om alleen maar dit te horen: Menneer dit kunnen wij niet aan de telefoon oplossen, u bent het waarschijnelijk zelf die iets fout doed, en daar kunnen wij niks aan doen.
Ook krijg ik te horen, bij voor beeld in de tijd dat min telefon telkens vast liep: heeft u er wel een micro SD kaart in zodat niet al u foto's het geheugen vol maakt? antw. Ja, dat heb ik al alang ook in min vorige telefoon die hellaas kwijt ben geraakt op vakantie. Ik volg ook een ICT opleiding heb aardig wat verstand van. Niet zo veel van mobilietelefoons, alleen de nodige kennis.
Goed het gaat om deze telefoon: http://www.lg.com/nl/mobiele-telefoons/lg-Spirit-4G-H440N-4g-smartphone
Wat bleek bij reparatie, dat het moederbord 3 defecte onderdelen had, je koopt iets in de winkel, wat eigenlijk voor 65 procent defect., waardoor hij nog wel doed maar telkens uitvalt, niet goed ophant, 5 min of langer duurt om op te starten, de koptelefoon (een normale) als headset herkent, waar door de interne mic, niet werkt als je op neem met gewoone koptelefoon. Enzo kan ik nog wel een tijd door gaan, en volgens de klanten service lag dit ale maal aan mij om omdat ik verkeerd handelde maar zij boden wel de optie aan om in reparatie te brengen. Uit eindelijk ook gedaan, maar er staat in blok of normale letters GPS werkt niet, met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen, gelieve dit op te lossen. En daar is dus helemaal niet naar gekeken.
Bij mediamakrt in Zaandam is het 1 grote zooi. De vakken enzo zijn wel netjes, maar qua organisatie....
de service balie heeft bijv. in hoofddorp 2 a 3 telefoon de service balie in zaandam, heeft geen telefoon! dus als ik voor 2 kies bij het nummer van de media markt in zaandam dan krijg ik dus de info balie voor algemene vragen. En ze zijn op zaterdag tot 18.00 open, maar door een fout, is het nummer al gesloten om 17.00 uur. terwijl het bandje wel zegt dat de winkel tot 18.00 uur open is. Dat is volgens mediamkart zaandam de schuld van het Hoofd kantoor in duidsland van de mediamkartk/ Saturn. (nederland is de eningste land waar de Saturn weg is)
Mijn vraag over de telefon, wat kan ik doen? De GPS heeft vanochten voor het eerst weer eens goed gewerkt na twee dagen dienst te weigeren..
Wat moet ik doen, en hoe krijg ik de garantie waar ik recht op heb, andere product (zeker niet van LG telefoon) of geld terug?
ik heb natuurlijk het liefste geld terug, maar als het echt niet anders kan dan een ander product.
Zijn er nog tips om je GPS aan de praat te kunnen krijgen, mobiel internet doet het dus gewoon dus daar licht het niet aan.
Ik hoor het graag
Maarten