Mijn vriendin heeft een week of 8 geleden een hi-abbonement afgesloten bij T for Telecom, 2 jaar lang 20 euro pm. Er zat een mooi samsung toestel bij van 380 euro( geen laptop, xbox o.i.d. helaas erbij maja)
Vorige week bij het opladen gaf de telefoon steeds aan "plaats sim-kaart" terwijl die er uiteraard in zat. Zij is teruggegaan naar de winkel, en de telefoon zou ter reparatie gestuurd worden. Op haar vraag of ze dan tijdelijk een vervangend toestel hadden, kreeg ze nee als antwoord, ze had namelijk geen verzekering afgesloten ( 7 euro pm extra...) Hij ( de verkoper )wilde misschien nog wel thuis even kijken of hij een oud toestel had, lulkoek, een telefoonzaak die geen telefoontje heeft lliggen!! De kosten van de reparatie zou T for telecom wel dragen en het zou zon 3 weken kunnen duren...
Vanmiddag werd ze gebeld, er was sprake van waterschade en het toestel kon niet meer gerpareerd worden. Ze heeft het toestel 8 weken gehad en er niet mee in de regen gelopen ofzo of er is geen water over gevallen. Toen ze dat meldde kwam het antwoord dat het misschien wel door het praten kwam ???! ( ik zit thuis echt niet onder het spuug als we het aan het praten zijn trouwens....)
Om een lang verhaal kort te maken, ze kan haar kapotte toestel ophalen en zit nu vast aan een 2 jarig abbonement zonder werkende telefoon!!
Dit kan toch niet....of juist wel ?
Iemand enig advies in deze zaak, dan kan ik misschien mijn knupopel thuis laten als we langsgaan.
Gegroet
Pieter
Vandaag