In maart 2005 kocht ik een Medion scannerMD42666met 3 jaar garantie. In november 2007 kocht ikeen Medion pcmet Windows Vista. Onder Vista werkt de scanner niet.
Ik zit dus nu met een scanner waarop nog garantie is die ik evengoed niet kan gebruiken.
Het antwoord van Medion op de vraag naar een geschikte driver is: Helaas kunnen wij u geen geschikte driver bieden voor dit model. Volgens Medion kan ik de scanner dus niet meer op mijn PC gebruiken. Wie weet nog een oplossing?