Mijn vader heeft bij 2call een 2jarig abonnement afgesloten. Omdat hij niet zo'n luxe telefoonhoefde heeft hij gekozen voor een gratis fotoprinter van Samsung. Binnen een week heeft hij de spullen binnen. Hij sluit de printer gelijk aan en print een paar foto's. Echter na de derde foto knapt opeens het lint wat bij de cartridge zit.
Mijn vader heeft gelijk 2call gebeld maar omdat het om een product van Samsumg ging moet hij daar maar heen bellen. Zodoende belt mijn vader Samsung. Daar krijgt hij te horen dat omdat hij het product gratis heeft gekregen hij er GEEN garantie op krijgt. Het lijkt mij dat zij gewoon een deugelijk product moeten leveren. Hij kon alleen een nieuw cardridge met lint a 32 euro bestellen, dit heeft hij maar gedaan. Ze hadden geen papier daarvoor moest hij naar een fotozaak gaan.
Bij de fotozaak blijkt dat het papier alleen te verkrijgen is samen met een nieuwe cardridge a 36 euro. Maarer wordt gelijk verteld dat die linten zo slecht zijn dat hij waarschijnlijk weer na 3 foto's stuk is dus hij heeft het maar niet gedaan omdat hij nu bijna meer geld kwijt is (samen met de cardridge van Samsung) dan de printer nieuw zou kosten.
Ik vind het echt schandalig dat Samsung zich er zo makkelijk vanaf maakt. Zij moeten toch een deugelijk product leveren? En indirect was hij helemaal niet gratis want mijn vader heeft de simpelste telefoon met een contract van 2 jaar. Ik wil het er eigenlijk niet bij laten zitten, maar kan ik hier iets mee?