BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Garantie notebook PB

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
14-02-2007
  •  
4 antwoorden
  •  

Mijn Notebook van PB is nog binnen garantietermijn. Nu blijkt bij een recente aankoop van een router Linksys WRT54G dat het draadloos netwerk het niet (meer) doet bij de laptop. Er is wel een draadloze netwerkkaart op de laptop, maar die kan om een duistere reden geen verbinding maken met het draadloze netwerk. Ik heb naar de helpdesk van PB gebeld en we zijn door allerlei mogelijke herstelprocedures geweest, maar niets hielp. Dus nu gaat het product terug voor nazicht en eventueel herstelling via een door PB aangestelde courier-en hersteldienst. Ik maak me zorgen om het volgende: Als de fout aan PB ligt, dragen zij de kosten. Blijkt het een door mij veroorzaakte fout te zijn, moet ik de reparatie betalen, zegt de helpdesk.Het lijkt me erg voor de hand liggend dat de, overigens niet neutrale , PB-hersteldienst het toestel herstelt en mij de kosten doorrekent stellende dat het aan mij ligt. Hoe kan ik bewijzen dat het niet zo is en hoe kunnen zij bewijzen dat het wel zo is. Hoe los ik dit op?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.