BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

GARANTIE MAXTOR HARDE SCHIJF

Bijdrage door gebruiker
01-05-2005
5 reacties

Mijn harde schijf van de firma Maxtor is defect maar ik heb nog 2 jaar garantie op deze schijf. Het bedrijf waar deze schijf gekocht is is falliet dus daar kan ik met mijn schijf niet meer naar toe. Na een formulier te hebben ingevuld op de site van Maxtor kreeg ik te lezen dat ik zonder probleem mijn harde schijf kon opsturen naar Budapest waarna ontvangst ik een nieuwe schijf zou krijgen. Probleem is echter dat de verzend kosten niet door Maxtor worden vergoed en ik dus 65,00 aan verzend kosten moet betalen aan DHL. Iemand een idéé hoe nu verder. Als ik de schijf zou opsturen zou ik net zo goed een nieuwe schijf kunnen kopen. Ik vindt dit echter geen service garantie hebben en krijgen tegen een kosten plaatje van 65,00.Bedankt voor ue info c/q lezen van dit verhaaltje.

André

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.