BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie laptop

Bijdrage door gebruiker
20-02-2011
8 reacties
ik heb 4 dec. een laptop gekocht sinds de kerstvakantie staat hij geregeld bij de verkoper, zelf heb ik hem nog geen maand in gebruik gehad, dit omdat de datum steeds verspringt, en ik hierdoor er niet mee kan werken. afgelopen januarie is de laptop ook 1 week bij de verkoper geweest en daarna 2 weken bij asus. Op de zelfde dag dat ik hem ophaalde zag ik dat het probleem niet verholpen was. op dit moment staat hij al weer 1 week bij de verkoper om te testen, volgens hen is er geen probleem.

Mijn vraag is dan ook:
wat zijn mijn rechten hiervoor kan ik een andere laptop eisen of dergelijke?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.