Het betreft een gamelaptop van 1700 euro van het merk MSI, type GT70 van 1 jaar oud nu met een garantie van 2 jaar en gekocht bij Cool Blue. Er zijn 3 toetsen uit het toetsenbord gevallen en toen wij de laptop op wilden laden en dus de adapter in het stopcontact en laptop stopten, kwam er rook uit de laptop en er ontstond een verbrande geur. Deze defecten hebben wij doorgegeven aan Cool Blue. Cool Blue vertelde ons dat we de laptop naar hun toe moesten sturen en zij zouden hem dan door de fabrikant laten onderzoeken en laten herstellen. Bijna 3 weken later kreeg ik een e-mail van Cool Blue met het verhaal dat wij 280 euro moeten betalen om de laptop te laten herstellen, omdat volgens de fabrikant de reparatie niet onder de garantie kan worden uitgevoerd wegens gebruiksschade. De reparatiedienst van de fabrikant stelde het volgende defect vast: Toetsenbord, touchpad en audio defect en behuizing beschadigd. Vreemd, want met het touchpad en audio was volgens ons niet aan de hand toen wij de laptop opstuurden. Ze hebben foto's van de laptop gemaakt en een deuk geconstateerd en daarom gaan ze er vanuit dat de laptop niet geheel zuinig is gebruikt. Deze deuk moet veroorzaakt zijn door transport of bij MSI of Cool Blue, want er zat geen deuk in de laptop toen we deze naar Cool Blue opstuurden! Het grootste probleem, dat er dus rook en een verbrande geur uit de laptop kwam en daardoor ook de adapter defect is, daar spreken ze totaal niet over. Daarnaast mag je toch van een gamelaptop van 1700 euro verwachten dat de toetsen niet loslaten en zeker niet na 1 jaar al? En wat betreft gebruiksschade, wie koopt er een laptop om in de kast te zetten en nooit te gebruiken? Ik vind het schandalig dat wanneer je speciaal een dure gamelaptop koopt met 2 jaar garantie er uiteindelijk niets vergoed wordt! Mocht ik de laptop niet willen laten repareren dan moet ik 75 euro onderzoekskosten betalen. Mijn vraag is dus of Cool Blue of MSI hier zomaar onderuit kan komen en ons 280 euro mogen laten betalen terwijl er 2 jaar garantie op de laptop zit. Ik ben radeloos en heel erg teleurgesteld in Cool Blue en MSI! Ik hoop dat u ons hiermee kunt helpen en bij voorbaat dank voor uw reactie.