BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie Kurio Telekids Tablet

Bijdrage door gebruiker
09-06-2015
11 reacties
Mijn zoontje heeft pas 6 maanden een Kurio Telekids Tabet. We zijn heeeel zuinig er mee. De tablet is nog nooit gevallen of ergens aan gestoten. Aan het eind vd dag wordt het in de stopcontact gezet om op te laden, altijd of door mij of mijn man. Bij afgelopen keer ook hetzelfde gedaan alleen de volgende ochtend ging het niet meer aan. We zagen maar een wazig beeldscherm met gekleurde inktvlek. Naar Bart Smit geweest en hun hebben gezegd dat een barst in de scherm zat door een val maar dat het ook kan zijn door het opladen, net als bij mobiele telefoons kan de tablet ook een fabrieksfout hebben gehad waardoor er een barst is ontstaan op het scherm tijdens het opladen en dat we het zelf moesten opsturen naar Kurio.
Dat hebben we gedaan en we kregen een prijsopgave van 80 euro ter vervanging vd scherm omdat het buiten de garantie valt (of optie 2 om ongerepareerd terug te ontvangen en 25 euro kosten te betalen of optie 3 afstand te doen vh product). Rede van beschadiging was val-stoot of drukschade. Ik heb ook een klacht teruggestuurd met het hele verhaal dat de tablet ALLEEN aan het opladen was en 100% ZEKER NIET is gevallen oid. Ik heb een mail terug ontvangen dat dat toch is wat de expert is geconstateerd en dat de prijsopgave blijft gehandhaafd.
Mijn vraag is kan dit zomaar??
Moet ik het gewoon hierbij laten??
Ik vind het zoooo vervelend omdat er echt niks is gebeurd met die tablet behalve opladen en dat wij nu 80 euro moeten gaan betalen ter vervanging. We hebben zeker geen schade aan het product gebracht.

Wie kan mij hierbij helpen????
Alvast bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.