BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie HTC S710 / Eurotwice

Bijdrage door gebruiker
15-02-2008
7 reacties

Ik heb een HTC S710 toestel, gekocht in juli 2007. Al na een paar wekenlieten er enkele toetsen los. Ik heb hem toen op verzoek van deinternetshop waar ik hem heb gekocht opgestuurd naar Eurotwice inBelgie. Daar is hij vervolgens gerepareerd.Ongeveer 2 maanden later weer hetzelfde probleem. Weer opgestuurd en weer gerepareerd, dit tot 3x toe!!Enkele maanden later werd ik een keer gebeld. Ik pakte het toestel uitmijn zak en tot mijn grote schrik zat er een grote barst aan debinnenkant van het scherm. Hoe dit kan weet ik niet want hij zat gewoonin mijn zak. Ik denk dat ik ergens tegenaan heb gestaan maar daar moet een GSM tegenkunnen!Ik heb een boze e-mail gestuurd naar de webshop. Deze kwamen er met eensmoes vanaf door te zeggen dat ik hem maar weer zelf moest opsturennaar Belgie. Zo gezegd zo gedaan.Nu ruim een week later krijg ik een e-mail van Eurotwice Belgie met de volgende mededeling:Reparatie buiten garantieDit toestel valt niet meer onder de garantievoorwaarden, omdat het onherstelbare mechanische beschadiging heeft, waardoor hetrecht op garantie vervalt. Alleen door de printplaat en/of het displayte vervangen (zie onderaan) kan dit toestel (misschien) hersteldworden.Mijn vraag aan deskundigen hier:- Valt deze onder garantie (ik vind van wel want het product is niet deugdelijk als het 3x stukgaat)- Kan ik de webshop aansprakelijk stellen (daar is hij tenslotte gekocht)- Wat moet ik nu precies doen behalve erg pissig zijn?Bedankt voor jullie hulp!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.