Hoi,
In Juli 2007 had ik een laptop aangeschaft. Deze moest ik in 2008 maar liefst 5 keer opsturen voor reparatie. In 2009 nog een keer. Nu ( augustus 2010) vertoont hij weer dezelfde problemen. Ik vraag mij af als ik nog recht heb op een gratis reparatie, vanwege dat hij in 2009 nog eens gerepareerd was. Nu willen ze me voor de verstuur, reparatie etc. laten betalen.
Alvast bedankt,
Miguel