1september laptop gekocht een acer wilde naar 3maanden niet meer afsluiten is immidels al 2 keer terug geweest is weer in de reperatie is nu al 3 maanden ter reperatie weg wat nu ?al een boze brief naar acer gestuurt geen reactie al zeker 20 keer naar de computerzaak geweestik weet het niet meer gr.willem