BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie blackberry firma Dynafix

Bijdrage door gebruiker
12-05-2011
6 reacties
Ik heb oktober 2010 een nieuwe telefoon (blackberry 8520) aangeschaft bij de firma Typhone. 2 weken geleden begon mijn telefoon minder goed te werken, een antal toetsen die het niet meer doen en de telefoon loop regelamtig vast. Gelukkig heb ik 2 jaar garantie op mijn toestel. Ik heb het toestel direct opgestuurd, Typhone besteed de reparaties uit aan Dynafix. Na lang wachten op mijn toestel kreeg ik donderddag 12 maart een prijsopgave thuis met de volgende drie opties: Mijn mobiel laten maken voor een bedrag van 350,- (aanschaf mobiel 200,- Mobiel ongerepareerd terug laten sturen voor een bedrag van 50,- of de mobiel gratis bij Dynafix laten verwerken. Ik heb ze opgebeld en ze op de hoogte gebracht van mijn garantie termijn. Het antwoord luidde als volgt het toestel is kapot door mijn eigen toedoen ik zou hem meerdere malen op de grond hebben laten vallen. Voor alle duidelijkheid ik ben altijd zuinig met mijn toestel omgegaan! Dit is makkelijk geld verdienen de schuld in de consument zijn schoenen schuiven. Ik hoop oprecht dat jullie me kunnen helpen/advies kunnen geven.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.