BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Garantie.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
15-04-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Hallo,

ik heb een dringende vraag. Drie weken geleden hebben wij een Nokia N70 gekocht bij de Phonehouse. Na een aantal dagen mee terug gegaan naar de ph omdat de standby tijd van de telefoon niet goed werkte. Op de lader en nog geen 24 uur erna weer op de lader. In de winkel aangekomen krijgen wij een nieuwe accu mee. Thuis weer op de lader, twee dagen aangekeken en weer naar de ph, omdat hetzelfde probleem zich nog steeds voor doet. We hebben de telefoon aangeschafd met route 66, krijgen we er eerst niet bij is niet te leveren. Bij de tweede keer in de winkel te komen krijgen we ter compensatie tom-tom mee. Goede service op zich, alleen de telefoon moet opgestuurd worden. Nog geen twee weken in bezit en gelijk al opsturen. Nou worden we vandaag gebeld na een afwezigheid van een week, dat de telefoon weer gerepareerd is en dat we de telefoon op kunnen halen. Eenmaal thuisgekomen, telefoon aan, telefoon doet niks hij blijft steken op het logo van Nokia. Weer terug naar de winkel en nu wordt er weer gezegd dat hij opgestuurd moet worden. Is dit mogelijk, ben het er zelf niet mee eens, of kan ik gewoon een nieuwe telefoon eisen. Mijn vertrouwen in deze telefoon is weg.

Wie kan me helpen en wat zijn mijn rechten....Please

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.