BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie

Bijdrage door gebruiker
27-05-2008
4 reacties

mijn vraag is alsvolgt, kennissen va mij hebben in november vorig jaar een acer computer gekocht bij prijstopper, deze computer ging in december kapot ,dus naar de winkel er mee, bij de winkel zijden ze, u moet niet bij ons zijn maar bij acer zelf, dus hun contact gelegt met acer, die zijden u moet een formelier via internet uitprinten en dan wegbrengen naar amsterdam , naar DHL, die brengt deze computer bij ons, en wij zullen deze repareren, ik zij kom dan maar bij mij om te printen wanthun computer deed het niet he!. het begon al goed , toen wij de computerwouden aanmeleden kregen we een bericht dat deze computer al geregistreerd was op een andere naam en dat we het niet nog een keer konden aanmelden op een andere naam,dus gebelt en uitgelegd wat er an de hand was , endie zijden dat hert waarschijnlijk een vergissing was , en of we fotos wouden maken van het serienummer van de computer en en van het aankoop bewijs, ook datvgedaan en naar hun gestuurd per mail bij mij thuis , een paar dagen later kreeg hij bericht dat het in orde is en dat de computer wordt gerepareerd voor hemonder de garantie voorwaarden. hij heeft de computer weggebracht naar DHL in amsterdam, en deze isbij acer bezorgt.ze gingen daarna op vakantie , entoenhij op zijn vakantie adres aankwam kreeg hij een sms je dat de comoputer weer klaar is en dat deze onderweg was naar zijn huis terwijl hij heeft aangegeven datze met vakantie gingen en half januari weer terugkwamen , dus hij mij gebelt of ik het wil aannemen , geen probleem want wij passen op hun huis, maar er was niets gekomen en ook geen briefje in de bus. toen ze terug kwamen van vakantie gelijk gebeld naar acer , die zijden dat ze hem verstuurd hadden dus het probleem is niet bij ons zeggen ze , na diverse malen bellen ,(bijna iedere dag, 0900 nummer ) kreeg hij te horen we zullen het uitzoeken belt u volgende week nog maar even, dus dat gedaan en ja hoor ze wisten waar deze was , hij is bij een verkeert adres afgegeven, maar het komt goed . maar na weken wacjhten nog geen computer dus weer bellen, Ja meneer die mensen willen deze niet teruggeven , daar moet u op wachten , als we hem terug hebben krijgt u hem. In maart weer gebelt , en toen zijden ze het duurt wwel erg lanfg u krijgt van ons een nieuwe , met 2 weken ongeveer , dus hij eindelijk blij na al die telefoontjes wat en hoop geld heeft gekost,maar tot op heden nog steeds niets ontvangen van acer, helaas heeft hij geen rechtsbijstandverzekering , maar kan iemand vertellen wat hij nu moet doen, het is nu al een half en nog steeds niets, een grof schandaal, en goeie reclame voor acer, volgens mij heeft hij ook recht op een schade vergoeding , maar ik weet het niet zeker , als iemand raad weet vertel het mij , B.V.D

R.de lange

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.