BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie

Bijdrage door gebruiker
13-04-2005
3 reacties

Ik heb onlangs een memorystck gekocht via internet samen met een heleboel andere computeronderdelen. Na 3 maanden was mijn memorystick echter al kapot. Ik heb deze teruggestuurd naar het desbetreffende bedrijf Gistron bv omdat het nog binnen mijn garantie viel. Nu heb ik de memorystick weer teruggekregen omdat er een stickertje niet opzat. Dat sickertje zat over een schroefje en op dat stickertje stond volgens Gistron warranty void if removed. Er stond helemaal geen tekst op dat stickertje, maar een aantal cijfers. Ze willen tot nog toe mij geen nieuwe memorystick sturen. Wat kan ik hiermee doen? Volgens mij kunnen ze namelijk helemaal niet door zo'n klein stickertje a 1 vierkante centimeter onder hun garantieplicht uitkomen. Wie kan mij helpen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.