BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie

Bijdrage door gebruiker
30-01-2009
4 reacties

Hierbij stuur ik U een vraag over garantie na aankoop van een GSM

Mijn kleinzoon heeft bij Belcompany een samsung J700 gekocht .deze is nu een half jaar oud en doet het niet meer.prijs van het toestel was E90. Bij zijn vraag of dit gemaakt kon worden,was het antwoord dat hier geen garantie op zat omdat het scherm stuk was en het toestel waarschijnlijk in de zak gedragen was.

Wilde hij dit laten repareren dan waren de onderzoekkosten E40. en daar kwamen de reparatiekosten dan nog bij.

Wat vind U van zo iets? kan dit zo maar, er zit toch een jaar garantie op zo werd beweerd bij aankoop,dit staat ook op de kassabon.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.