BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie

Bijdrage door gebruiker
02-05-2010
11 reacties
Hallo ,
Een kennis van mij heeft een 4 maanden oude acer laptop waarvan de usb-aansluiting kapot is gegaan er kwam bij het verwijderen van een usb kabel een klein stukje plastic mee waarna de beide naast elkaar gelegen usb aansluitingen het niet meer deden .
De winkel BCC adviseerde om hem buiten BCC om bij acer ter reparatie aan te bieden .
Zo gezegd zo gedaan , echter acer vraagt nu ruim 250 euro reparatiekosten vanwege onzorgvuldig gebruik ( dus geen garantie ) Nu is deze kennis altijd zeer voorzichtig met de laptop en ik weet zeker dat hij nooit met grof geweld een usb kabel heeft verwijderd .
Nu de vraag , kan er een andere oorzaak zijn dat beide usb poorten kapot zijn en hoe zit het met de garantie ?

Mvg. Hans
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.