BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie

Bijdrage door gebruiker
28-12-2004
2 reacties

ik heb sinds een jaar 27/12/03 (gekocht) een samsung e700 leuk toestel enzo, maar ni kwam ik er een paar dagen geleden achter dat hij wat gebreken gaat vertonen, ik snel op 27/12/04 naar de pfonehouse omdat ik die dag nog mn garantie had voor een reparatie.

Ik wordt zo snel mogelijk gebeld of mn telefoon nog ondergarantie valt voor een reparatie, is dit redelijk.

Mijn idee is ik hem hem teruggebracht op de dag dat tie nog garantie had en dat ik recht heb omp mn reparatie.

Wie kan mij hier meer antwoord op geven

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.