BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fraude playstation

Bijdrage door gebruiker
03-04-2017
4 reacties

* Begin januari 2017 19,99 euro via creditcard aan PlayStation Network (Sony) betaald om 3 maanden lang online Fifa17 te kunnen spelen.
* Begin februari 2017 ontdekt dat er op meerdere dagen voor in totaal 780 euro was afgeschreven. Nooit in de PlayStation Store punten gekocht. Nooit toestemming gegeven voor welke transactie dan ook. Wel telkens bevestigingsmail van PS ontvangen dat er punten waren gekocht. Meest opvallende: er is geld afgeschreven op dagen dat er onmogelijk kan zijn gespeeld.
* Na de ontdekking meteen alles geblokkeerd en met PS contact opgenomen.
* Nu, circa 15 mails (gestuurd door ca. 10 verschillende PS-medewerkers) en 3 telefoontjes verder, nog niets opgeschoten.
* PS beweert, zonder bewijs natuurlijk, dat alle transacties vanaf onze console en vanaf ons IP-adres zijn gedaan. Op de vraag hoe geld kan zijn afgeschreven op dagen dat er onmogelijk iemand fysiek aan het apparaat heeft gezeten, komt na bijna twee maanden nog steeds geen antwoord.
* Voor ons staat vast: we zijn gehackt, PS ontkent en weigert te betalen...

Weet iemand raad?

Hartelijke groet en alvast bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.