Na de updates van Microsoft van 12-13 september jl. krijg ik een foutmelding bij verzending van een Word-bestand.
Ik krijg de meldingen: "Er is een probleem opgetreden" en "Microsoft Office Word kan niet worden afgesloten omdat er nog een dialoogvenster is geopend. Klik op OK, schakel over naar Word en sluit het dialoogvenster." (Er is echter geen tweede dialoogvenster open!)
De ontvanger krijgt de melding: "Dit bericht bevat een bijlage met een bestandstype dat als mogelijk schadelijk wordt beschouwd. Het bestand is gedeactiveerd." Deze mededeling gaat vergezeld van een rood schild met een kruis er door.
Ik heb inmiddels 2 virusscanners laten draaien en een MBAM-programma. Ook heb ik het Officeprogramma al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit alles lost het probleem niet op. Wie o wie weet raad?
Ik gebruik Windows 7 Home Premium en Windows Live Mail en Office Enterprise 2007.