Sinds ik W8 geupgrade (goed geschreven?) naar 8.1 krijg ik telkens na het opstarten de melding dat er problemen zijn met mijn externe harde schijf. (Western digital). Mij wordt gevraagd het station te scannen en dat doe ik telkens. Maar ik krijg steeds de melding dat er GEEN fouten zijn aangetroffen en dat het station oké is. Via internet kan ik helaas geen oplossing vinden. Kan iemand mij die wel geven? Alvast dank.