Hallo Experts,
Sinds enige tijd (waarschijnlijk nadat ik SP2 heb geinstalleerd)krijg ik af en toe als ik internet afsluit de volgende boodschap. Acrobat IEHelder: iexplore.exe.-toepassingsfout. De instructie op 0x7c9105f8 verwijst naar 0x023b0010 De lees en schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Ik heb op de site van Microsoft XP gekeken, maar begrijp eerlijk gezegd het antwoord niet wat daar staat. Dus mijn vraag aan jullie is HELP!!! a.u.b.
Alvast bedankt! Ramm...