Hallo !Bij het opstartenvan de computer krijg ik defoutmelding:kan de toepassing niet initialiseren: 0x800106ba. De Windows Defender service is vanwege een probleem gestopt. Start de computer opnieuw op om de service te starten of raadpleeg Help en ondersteuning voor informatie over hoe u een service handmatig kunt starten.
Ik gebruik Windows Vista en ikmaak gebruik vanMcAfee Internet Security. Weet iemand hoe ik van die foutmelding af kan komen?