BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fouten in de belkosten app en site van HI!

Bijdrage door gebruiker
27-04-2014
3 reacties
Zijn er ervarinen met foutieve rekeningen van HI?
Ik heb een 100 belminuten abb. Vandaag 27.4
geeft de app. aan dat ik 48% gebruikt heb.
MAAR de website geeft aan 113 belminuten en dus 13,- euro buiten het beltegoed verbruikt, maar geeft een rode waarschuwing "u zit op 80%" beide opties geven dus FOUTE info, die er voor zorgen dat ik al 3 maanden dik 40% meer betaal!
jHET VOELT ALS BEWUSTE MISLEIDING! terwijl ik super bewust de app gebruik om m'n belkosten onder controle te houden. Maar de info is dus totaal onbetrouwbaar!

ZIjn er meer mensen met deze ervaring?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.