BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

fouteafhandeling??

Bijdrage door gebruiker
18-03-2005
1 reactie

aangezien mijn abbonement bijna afliep

besloot ik een nieuwe af te sluiten dit maal bij vodafone,ik ging naar de phonehouse en sloot er 1 af en gaf aan dat ik mijn nummer wou behouden,dit zouden hun regelen.... nou geregeld *dacht ik* 3 maanden later zou dit abbonement ingaan maar op die dag deed de simkaart het niet,.... een paar dagen later nog niet!!

dus ik neem contact op met vodafone en eerst konden ze me niet eens vinden in hun klantenbestand nadat ik eindelijk tot haar doordrongdat ik er toch echt in moest staan, had ze me gevonden

en gaf aan dat ik wel in hun bestand stond maar geen abbonement had. wat bleek nu mijn huisnummer en innitial was verkeerd dit was de fout van de winkel, waarop vodafone aangaf een maand daarvoor de winkel hierop geattendeerd te hebben maar die reageerde hier niet op..... en vodafone gaf aan dat de winkel ook helemaal niet heeft doorgegeven dat ik mijn nummer wou behouden.......

ik kreeg nu het advies maar overnieuw een abbonement af te sluiten en mijn nummer was ik hoe dan ook kwijt....

had vodafone geen contact met me moeten opnemen, dat er iets niet klopte? mijn huisnummer hadden ze....

ik vind dit een slechte zaak van vodafone en van de phonehouse....

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.