hoi,
ik zit met het volgende probleem.elke keer als ik mijn pc aanzet krijg ik de volgende mededeling: Fout tijdens laden van besturingssysteem.en kan ik niets meer drukken behalve de pc uitzetten. Ik heb windows home edition.
Kan iemand mij helpen. Ik zal u eeuwig dankbaar zijn als u mij kan helpen.want ik heb belangrijke bestanden op de pc staan die ik niet kan missen.