Beste lezers,
Sinds enige tijd heb ik een eigen site.
Nou wil ik graag foto's plaatsen die door andere zijn gemaakt.
Het gaat dan om objecten als gebouwen, bruggen treinen e.d.. Niet van personen.
Mijn site is niet commercieel, moet ik toestemming vragen, aan de uitgever van die foto''s?
Skyline vraagt er geld voor, dus die foto's plaats ik niet.
Weet iemand hoe dit wettlijk geregeld is, dat internet is toch een grote grabbelton.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
William