nu weer het volgende met mn laptop..
vorige week nog handig foto,s verstuurd per mail
niets aan de hand..gewoon foto,s toevoegen en hoppa..gebeurd
nu wil ik net weer een mail versturen
met foto,s..dus niet als bijlage
maar gewoon foto,s toevoegen..
en slaat er boven de pagina een balk met active x..
dus kan de foto,s niet toevoegen..
iets met dat het niet goed werkt en de pagina niet optimaal kan worden weergevene of met fouten..
want normaal klik je op die balk en dan kan je het accepteren voor die pagina..
nu kan ik wel bijlage toevoegen
maarja als je maar 5 foto,s wilt versturen en je doet dat per bijlage
dan duurd dit een eeuwigheid!!
wie weet hoe ik dit uit kan zetten
en wat heb ik gedaan, zodat ineens die balk is verschenen?? ik heb geen idee..
ik zal vanmidag nog eens duidelijk neerzetten
wat er komt te staan..