Hallo,
Ik heb een simpele vraag.
- Bestaat er een programma om de Online-filmpjes van bv. You Tube die afgespeeld worden met Flashplayer 9 , binnen te halen in je computer om op te slaan om ze te bewaren ?
- Is er tevens ook een pr. gr. dat ik dan die filmjes om kan zetten in MPEG ?
Eigenlijk twee vragen dus....
Ik hoop te horen.
groet, P. Roda