BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

fiber nederland

Bijdrage door gebruiker
30-01-2015
14 reacties
ik heb sinds 31-10-14 een adviseur van fiber aan de deur gehad die bracht het allemaal heel mooi
snel en goedkoop in deze tijden ben je dan snel om.maar nu het internet is zo sloom als het maar kan een telefoon verbinding is er niks bij
dus na zo om en na bij 15x bellen komt er een monteur die vervangt het modem en klaar ,maar nee probleem niet opgelost dus ik bel weer dan krijg ik dus te horen het ligt aan uw netwerkkaart nou breekt me klomp want de eerste paar keren lag het aan me kabels toen me computer ik ben wat hun betreft ten einde raad ze werken nergens aan mee ik betaal maar ik krijg het niks voor terug dan alleen maar problemen wat kan ik hier nog tegen doen. ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.