Hallo,
Weet iemandmisschien een makkelijke manier om mijn favorieten ergens op te bergen waar ik ze toch gemakkelijk kan pakken want ik heb het idee dat de koeling constant volgasdraait voor deze favorietenop mijn laptop met Windows Vista home Premiumen Internet Explorer 8.Of heeft dit een andere oorzaak?Ik vind zelf dat ik nogalveel favorieten heb.Ik gebruik ongeveer 1/3 van de harde schijf maar dat heeft er wrsch.niets mee te maken.
Gr. mgvrkn