Kan het in Nederland dat je een bedrijf hebt mensen geld laat betalen (maart 2004 149,- Euro) en vervolgens NIKS doen!
Ja Zelf geen resevering op de lijn aanvragen.
En dan op 02-04-2004 een nieuw bedrijf starten NETBEAM.
Ondertussen op vragen (tel+Schriftelijk) beloven ,beloven, beloven.
OPLICHTERS !!!
[edit redactie]lukt dit
Wie gaat hier wat aan doen ?? KASSA van de Vara !
Ik wordt meteen lid!
Vr. Gr.
[edit redactie]