ik had eerst chello classic, toen kreeg ik een bericht van hun dat mijn datalimiet was overschreden.( vanwege hun fair use policy ), begrijpelijk, maar toen ik classic nàm zeiden ze dat ik geen datalimiet had. dat kon ik voorkomen om chello plus te nemen en dan kon ik downloaden zoveel als ik wilde en stond fair use policy er helemaal buiten. nu betaal ik 30 euro meer om films te downloaden , krijg ik wèèr een bericht van upc dat mijn downloadlimiet bereikt was en dat ze me beginnen te knijpen ( mijn downloadsnelheid verminderen. ). In mijn ogen is dit onacceptabel.volgens mij zijn er veel meer klanten van upc die daar last van hebben. je betaalt 30 euro mèèr en dan vinden wij dater gèèn berichtjes meer worden gestuurd van UPC met dreigementen dat ze je beginnen te knijpen. Dit monopoliegedoe vind ik ook een oorzaak dat ze hun klanten in hun zak hebben. als ik kon nam ik een andere provider maar ze hebben mij en òòk anderen tegen de muur gedrukt. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden. Zeg dan niet GÈÈN DATALIMIET maar wees dan eerlijk tegenover de klanten want je betaalt al 80 euro voor dreigementen. Dank u.