Beste mensen,
Vier maanden geleden hebben wij een internetabonnement afgesloten bij Ziggo. De jaren ervoor zaten wij bij Tele2. We hebben ons online aangemeld, hierbij hebben we aangegeven geen gebruik te maken van de overstapprocedure (dit ivm gegevens van tele 2 niet bij de hand). Indien we hier toch gebruik van wouden maken moesten we dit binnen 5-6 dagen laten weten. Dezelfde dag heb ik een brief gestuurd naar Ziggo (overstapgegevens) met de huidige gegevens van tele 2. Hiermee konden ze het op zeggen. Na 4 maanden en diverse telefoontjes gaan de betalingen van tele 2 nog steeds door en geeft Ziggo alleen maar aan dat hun van niks weten en dat ik nergens gebruik van heb gemaakt.
Ook heb ik met tele 2 contact opgenomen over het stopzetten. Dit om de kosten in de maand maar niet meer te gaan betalen. Heb een brief opgesteld en 2 x gebeld met Tele2 en de facturen gaan nog steeds door.
Mijn vraag wat hier aan te doen? Hoe kunnen we deze asociale providers die alleen maar op geld uit zijn en geen service bieden van de baan helpen? Het blijft onbegrijpelijk, wat je ook doet, mailt en belt, niks heeft zin en de kosten gaan maar door!
Graag hoor ik een antwoord.