BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

facturen hetnet.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
23-08-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

ik ben al verschillende jaren lid van hetnet.heb in april 06 een wijziging van mijn pakket gedaan van adslsurfen naar surfen en bellen.allemaal perfect verlopen.kreeg netjes nog een kredit nota van de kpn.maar hetnet bleef maar dubbele facturen sturen,van adslsurfen +surfen en bellen.dus ik de telefoon bij de hand genomen en gaan bellen.a 0,45ctn per minuut, u voelt hem al.je wordt van het kastje naar de muur gestuurd ofze gooien je terug in het menu weer een ander aan de lijn dus weer je verhaal doen na drie keer bellen heb ik de hoop opgegeven.dus dan maar per e-mail.het zelfde verhaal gedaan.en hun erop gewezen dat ik niet voor de bel kosten gaat opdraaien a0,45ctn per minuut en als de volgende rekening niet gecorriceerd zou zijn ik de nota zou latan terug storten op mijn rekening. kreeg na enige tijd bericht terug we zullen het administratief omzetten zodat u de juiste facturen ontvangt onze excuse voor het ongemak.en jahoor kreeg netjes een kreditnota van hetnet.alleen bij de volgende factuur stonden wel bij de andere bel kosten de kosten van de helpdesk ruim€28excl dus ik de rekeningvolledig terug laten boeken.weer een e-mail gestuurd van stuur mij een nieuwe rekening minus de €28 en zal deze dan overmaken.kreeg een betalingsherrinnenring,per direct overmaken anders gaan ze over tot blokkeren van mijn internet cq bellen.ik ben niet van plan de kosten van de helpdesk te betalen door een fout van hun.wat kan ik anders doen Gaarne reactie.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.